reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Funiak

Martin Funiak

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý človek, ktorý sa snaží žiť naplno. Mám rád počítačovú grafiku, futbal, fotografovanie ... ale najradšej mám čas stravený s kamarátmi. Študujem na VÚT v Brne - odbor IT. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

EuroTrip 2011

Martin Funiak

EuroTrip 2011

Tento, už druhý ročník Eurotripu KDMS sa líšil oproti minulému roku napríklad tým, že sme vyrazili načas. Ráno okolo deviatej sme vyšli z Banskej Bystrice. Bratislavčania už boli s nami a Východniari nás čakali v Spišskej Kapitule spolu s pánom biskupom Tondrom. Cesta bola upršaná a ubehla rýchlo. V Spišskej kapitule nás čakal dokonca aj štáb STV. Ďalší rozdiel oproti minulému roku bol v zostave – 15 ľudí: Mexo, Livka, Funko, Zuzka, Peťo, Tinka, Jožko, Lukáš, Bajla, Lajtík, Matúš, Lukáš, Braňo, Andrej a Čalky. Natočili sme rozhovor pre STV, odfotili sa s biskupom Tondrom pre TASR a vyrazili sme do Berlína, našej prvej zastávky. Celý čas počas cesty pršalo. Zastavili sme na odpočívadle pred Berlínom a v daždi sme si rozložili stany, zatancovali si pri Mumford and Sons a šli spať.

  • 1. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 100x
  • 0
Skoro obyčajný deň...

Martin Funiak

Skoro obyčajný deň...

01:12 už sobota. 15. 1. 2011. Dvetisíc jedenásť. Zaujímavé. Som zvedavý kedy si konečne zvyknem na toto číslo. Ešte, že na papieroch na skúškach máme dátum predtlačený, inak by som všade písal ešte rok 2010. Asi sa s tým minulým, pre mňa úspešným rokom, nechcem rozlúčiť.

  • 14. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 268x
  • 0
Môj prvý deň v škole.

Martin Funiak

Môj prvý deň v škole.

No čo, stáva sa!

  • 20. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 371x
  • 4
Dokázali sme to!

Martin Funiak

Dokázali sme to!

alebo môj skromný pohľad na úžasných desať dní, na ktoré nikdy nezabudnem. Eurotrip 2010 bola akcia, ktorá fakt stála za to! Peťo, Tinka, Tóno, Slepčo, Funko, Matúš, Lajtík, Simka a Jožko sa vybrali na svojom fialovom korábe pozdraviť Európu a dokázali to! Viac ako 5000 kilometrov a desať skvelých dní v 12 štátoch tak to je výsledok našej cesty...

  • 29. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 274x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu